#9 Tygodnik: Tworząc Plakat Teatralny

~ Czyli uczestniczę w konkursie na plakat teatralny.

Łączne wykonanie projektu, zajęło mi część dzisiejszego dnia. Niewielką, bo jak przyszedł pomysł to się zaczęło dziać. Obecnie jest już gotowy i czeka na moją ambicje pójścia do drukarni.

Dziady

Nastawiłam się przede wszystkim na prostotę, symbole i wektory. Nie szukałam, żadnego wymyślnego fontu. Kto zna „Dziady” ten, na pewno rozumie plakat, ale dla osoby, która nie czytała, bądź nie omawiała na lekcji języka polskiego, plakat będzie zagwozdką 🙂

W zeszłym roku, z powodu praktyk nie brałam udziału, dwa lata temu zajęłam drugie miejsce z Balladyną. Chętnie, powtórzę bądź przebije ten wynik.

Tylko pytanie, czy jury zrozumie co miał autor na myśli, a raczej nie zrozumie…
No chyba, że mnie zaskoczą 😀 Zobaczymy, trzymajcie kciuki! Dam znać, czy udało mi się zająć jakieś miejsce.

Miłego dnia 😉

Dodaj komentarz